HTML

Divkájé

Mindennapi baromságok

divka: Untitled-12 resize

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

8)

2008.10.25. 08:51 :: DivkA

Szóval kedden vizsgázom, gyak. vizsgám lesz, önarckép és porté.

Portrénak munkásokat fényképezek, építkezésekről. Önarcképpel meg szenvedek jól, kérve vagyon egy olyan sorozat ami rám illik, amilyen ténylegesen vagyok, no és ennek pontosan az ellenkezője. Az eddigi témáimat jól lehurrogták, no meg elvileg műterem jellegű kell, mégse műterni, de azért valami világosítás kell. Nekem ez nincs, (vagyis házi készítésű fényforrás az van :D) tehát ezért ilyen rossz minőségűek ezek a képek, csináltam ennél jobbat, az más okokból lett lehúzva. Már nem is tudom, hány témát dolgoztam fel, persze egyik sem tetszett. Úgyhogy döntöttem, csinálok olyat a vizsgára ami nekem tetszik, illetve próbálok megfelelni az elvárásoknak is, ha ez lehetséges egyáltalán. Fene egye meg, h 12 képkockáért majdnem egy 1000.-ft-ot kell kiadnom. No meg a többi... Nem baj, jó lesz, próbálok optimista maradni, van még egy-két felhasználatlan ötletem, ehhez sajnos nagyon kevés kellékem, ill. időm van. Ma még elpazarlok egy filmet az önarcképekre, no meg majd hétfőn lesz a hajrá, amikor is a melósok maradék portréját elkészítem. Aztán azt még előhívom, lenagyítom és talán mint zombi, beesek kedden a vizsgámra. :D Lehet meg kéne inni elötte egy felest, hogy kellő hangulatot alapozzak meg. Ennek sem lesz jó vége. :] szorííííccsatok ;)

Szólj hozzá!

Címkék: divka

A bejegyzés trackback címe:

https://szundi.blog.hu/api/trackback/id/tr86730705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása