HTML

Divkájé

Mindennapi baromságok

divka: Untitled-12 resize

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Bréking nyúz

2008.09.30. 12:08 :: DivkA

Na nem engem nyúznak, olyan dolog történt, ami enyhén szólva meglepett.

Ahogy az előzőekben szólottam volt, munkakeresesés van, no meg sok-sok kudarcélmény. Ezen felbuzdulva elég határozotottan léptem fel az utóbbi interjúkon amin voltam, elmondtam szépen, hogy időben "ennyit" tudok vállalni, "ennyi" pénzért. Gondoltam ha már úgyis mindegy, hiszen mindig van valami kifogás, elég hülyegyerek vagyok, legalább büszkén bukjak orra...Történt ez múlt héten. Két remek helyen voltam, ami minden téren megfelelne nekem, gondoltam hátha én is megfelelek. Az olyan kérdések után, hogy mi a horoszkópom, már nem tudtam eldönteni, hogy ez most egy első randi, vagy állás interjú-e...Sebaj gondoltam, csak határozottan, mosolyogva. Megvolt, eljöttem, nyugtázva, hogy ide sem vesznek fel.

Ma reggel mind a két helyről visszahívtak, hogy menjek be legyek szives, én meg leszek olyan drága, hogy beruccanok újra, kiváncsian várom, hogy mit ajánlanak.

Per pill önbizalom, határozottság +1 ;)

Folyt.köv.

1 komment

Címkék: divka

A bejegyzés trackback címe:

https://szundi.blog.hu/api/trackback/id/tr54688746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.06. 20:00:41

Hogyhívják a nevedet? Milyenbugyivanrajtad? :) Ja és honnaírszéshányévesvagy?
süti beállítások módosítása